Fotozine “Žičani okidač” : ISSN 1334-0352 : s vama od 6. 6. 1998

lozinka:

upamti me
trenutno prisutni:

zanimljiv vikend za fotkanje ptica, Pisarovina...
[09. 03. 2012.]

Obavještavam sve pticoljupce da se na ribnjacima Pisarovina prazni ribnjak (ispušta voda) zbog izlova ribe, ribnjak broj 9.

Znaći na jednom ribnjaku jako puno čaplji koje love sitnu ribu, štekavci koji se muvaju po panjevima na ribnjaku, i krenuli su ćurlini u velikom broju.

Zaista se isplati prikriti i čekati jer su velike šanse za odlične kadrove.

Mislim da je cijena ulaza 30 kn sa jelom 50kn, kad se dođe na ribnjake Pisarovina najbolje se javiti djelatnicima za ulaz i upute o kojem se točno ribnjaku radi.

janimir

jao, ovo super zvuči!

suludo

kažu da je tamo grah odličan... :-)))

[09. 03. 2012.]

Da li ide netko iz zg-a ovih dana tamo a da ima mjesta za još jednog fotozinovca u autu?

kauboj

Mislim da će tjedan poslije izlova isto biti zanimljiv jer onda ima puno preletnica(ćurlina) no za njih fotkati treba malo više truda, treba se dobro sakriti...

Sječam se jednom davno izlova na Crnoj Mlaci, to popodne bilo ptica krcato, najviše čaplji one koriste priliku.

No nitko ne može garantirati kako će i kada biti, neko će naletiti kad bu super neko kad bu loše, ali zato je dobro par puta obići, snimiti situaciju, ponašati se kao ptico-fotolovac.

Ja ću sutra negdje poslije 10 ili 11 sati biti tamo, pa ako ko bude tamo da popijemo koju (imat ću i nekoliko knjiga sa sobom)

...inaće rano ujutro znaju loviti ribe na tom ribnjaku pa nema potrebe rano dolaziti.

[09. 03. 2012.]

Taman kad zgotovih camo mrežu s kilo i pol lika na sebi i bean bag od 2ipol kg trešnjevca :D Kao naručeno :)

ledo

kako to da se ulaz plaća za ribnjake?! prvi puta čujem tako nešto :)

[09. 03. 2012.]

pa valjda se plati ulaz pa usput možeš nešto i uloviti :D

tomi
[10. 03. 2012.]

ledo, bar te onda nitko ne zaje.... i ne moraš se nikome uvlačit odostraga, ko npr na C. mlaki, a i onda nisi na sigurom kaj bu te snašlo...

Jest da ovo zvuči ko relama (dijelom i je ;)) )no ok je tamo, sve od ljudi čiji su ribnjaci pa do lokacije...

housel
[10. 03. 2012.]

Neki ribnjaci naplaćuju ulaz i daju ti cca 1kg šarana ulova a neki naplate po kg ulovljenog, dođe ti na isto (ako pecaš) :)

weberica

da, crna voda je katastrofa... imali su dan otvorenih vrata, 3 grupe u 3 sata a u restoranu nisu pripremili čak ni kavu ili čaj za posjetioce , samo ako se dan prije naručio ručak onda se moglo jesti fiš paprikaš (ništa drugo). Mi ostali smo mogli samo jest i pit ono što smo si ponjeli sa sobom.

razgledavat se smjelo samo u grupama a nas koji smo se odvojili ganjali su mrki čuvari u autu :D

nema šanse da tamo više ikad odem

[10. 03. 2012.]

btw... koliko smo crknutih riba vidjeli tamo pod ledom ne bi se čudila da je taj fish bio spremljen od njih :PPP

Tomislaw

@weberica: piči u Pisarovinu, bijah zadnji put s Klopekom, Kokosom i ostalima i bilo je super. Em ti je tu klopek Kojeg, ak bude sutra, kojeg možeš davit s pitanjima o pticama, em se ima kaj za prigrist i možeš se slobodno kretat. Meni puno ugodnije iskustvo neg Crna Mlaka.

[10. 03. 2012.]

a to valjda ima samo kod nas, kupis ribnjake i u to nekak ude park prirode/zasticeno podrucje, crna mlaka, platis par zastitara i ...ljepa nasa... i s druge strane ono kaj je svim zagrepcanima pod nosom savica ornitoloska stanica i odjednom svako malo zakljucane rampe i ruzni pogledi kad dodjes s foticem...., al ovo s crnom mlakom mi stvarno nije jasno, kak i od kud mu pravo....

sokol

@oggy, navikni se da bude takvih situacija sve više, jer se polako ali sigurno vraćamo u feudalno doba, i na neke lokacije budeš smio ući samo ako ti feud (čitaj koncesionar dozvoli).

Samo do toga ipak neće doći do kraja, jer znaš ono...ipak "paklena sila svoj zadnji ples vrti..."

Mislim da se već sprema serum protiv novokomponiranih feuda....antitjela rastu neviđenom brzinom exponencijalno i svakoj sili jednom dođe kraj, snađe ju neka viša sila ! :)))

" Jeli ovo jedna vura...bogme je to jedna vura....jesul ovo dva pandura....bogme su to dva pandura..."

[10. 03. 2012.]

Ni Matija Gubec nije uspio u svoje vrijeme, ali na kraju su ipak pali ! :)

Pravica je ipak pobjedila, kak je rekel Dudek u Gruntovčanima ! :)

[10. 03. 2012.]

Ja sam pokušao u Crnu malaku preko turističke zajednice Jastrebarsko, pa nakon toga kontaktirao vlasnika,nakon toga otišao popričati sa njim osobno,nije bilo šansi. Šteta, mjesto je krasno.

Huva

Osobno na Savici nisam imal nikakvih problema, dapače ugodni razgovor s ljudima iz ornitološkog društva koji kažu da im čak paše što su postavili rampe jer se tamo po noći svašta događalo. A da ne kažem da su kod nas ljudi prilično nekulturni što se tiće bacanja smeća i krupnog otpada. A jednom prilikom sam čak pitao da li se može dobiti ključ da ne moram pješačit na što je čovjek odgovorio da moram ili kupiti godišnju ribolovnu kartu ili mi je dao broj mobitela da nazovem da mi dođu otključat, a kad se vračam da nazovem da me puste van. Baš mi se nije činilo praktičnim načekavat nekog s ključem, ali postoji ta opcija. Bar je postojala prije. Da li se kaj promijenilo nemam pojma.

@Aragorn, sigurno nisi pred feuda kleknuo ! :(

fuji

Koliko znam u crnoj mlaki se plaća ulaz i ako loviš ribu plaćaš po kili štuku,smuđa,šarana,amura,soma i linjaka,ostalo kao cvergle i babuške možeš nositi besplatno(tako je bilo dok sam ja tamo hodio na ribolov).

Zato se ne ide unutra na rampu nego se produži po putu dalje i u šumi uz ribnjak na potoku možeš loviti koliko hoćeš jer to nije njihovo.

Ujedno i tamo se može naći svakakve živine za fotkati.

Što se savice tiče rampe su napravljene zbog fukodroma i bacanja hrpe papira i prezervativa,a također i zbog hrvatske pijane mladeži koja tamo dolazi navečer divljati autima i raditi sranja ljudima koji tamo ribolove,

nije mi se jednom desilo da sam bio u svađi i potezanju palica i sličnih oruđa.

Ključ se može uzeti kod ribočuvara u domu poslije sedam sati (uz osobnu) ili se čak za Zvonkom,Ilijom (ribočuvari) dogovoriti i dan ranije ako netko misli doći rano ujutro.

[10. 03. 2012.]

Ban Josip Jelačić Bužimski, ukinuo je feudalizam, izgleda da su došli neki novi Tahiji koji ga uvode....što na to reći, možemo se samo pitati postajemo li moderni kmetovi... ili nas možda čeka život u rezervatima...a ponajprije mi se čini da ćemo nakon 20 godina opet morati početi pjevati "Ustani Bane Hrvatska te zove, zove ustani Bane Jelačiću.."

Izgleda po najnovijim događanjima da tu istu pjesmu prije 20 godina nismo do kraja ispjevali, a pjevali smo ju izgleda falše, za to nam nije nitko kriv, sami smo si krivi, e sada to treba ispraviti, note pred sebe i pjevati ! :)

[10. 03. 2012.]

marin, svodi se na to da je covjek kupio ribnjake i normalno mi je da naplacuje dnevne dozvole i ulov, ali crna mlaka je zasticeno podrucje/ park prirode .... i za fotkanje bi mi bilo normalno da uzme koju kunu, ali....,jednostavno su bezobrazni kak bi se reklo on izvadi pistolj ja kalasnjikov svrha i smisao ? sto se tice ekipe sa savice :))) od ribica, tete koja kuha kavu do ornitologa/biologa svi izuzetno dragi i simpa+ ona neka domaca pesica :)))), jednostavno da mozes proc onu prvu rampu i sparkirat se...kad necu moc othodat 500m-kilometar prestat cu fotkat...

kauboj

Ribnjaci Pisarovina i ribnjaci Crna Mlaka su privatno vlasništvo tako da vlasnici imaju pravo raditi što žele i kako žele ja ih ne krivim ni za ništa.

Država je tu da regulira ostale stvari poput zaštite ptica i životinja na takvim prostorima, a naša država sa tim upravlja kao i sa ostalom svojom imovinom i prirodnim vrednotama....loše.

fuji
[10. 03. 2012.]

Ma sve pet,gle na crnoj mlaki su uvjek bili bahati,ali i mi smo uvjek konja za trku imali:)))))

Prije je tamo bilo ribiča da nisi mogao naći mjesto,pogotovo vikendom,sad su sve ukenjali i nek im polako sve propada.

Jednom će mo morati na savicu skupa na ribičiju pa da vidiš što se tamo zna događati po noći:))

Nikad sam i mačeta kao osnovni pribor za ribolov,a tek onda štapovi.

Preko pruge nema rampe ali tamo svejedno ovi bahati ne idu jer bi ih neko od domaćih roma koji gore stanuju bez problema mogao zakopati u mulj:)

[10. 03. 2012.]

mestre za pisarovinu neznam, al kod crne mlake su odvojeni ribnjaci i park prirode/zasticeno podrucje....., naravno uvjek bolja varijanta sjest i dogovorit se, al ak se sa svojim privatnim zastitarima krene zabranjivat setnju i fotkanje na nekom javnom prostoru.....

Vlado nadam se da bum iduci vikend dovoljno dobro da ubijemo koju pivu i skljocnemo koju :)))) nisam te vidio dobru godinu +

[10. 03. 2012.]

Treba u Ikomu dati napraviti novi znak za javne površine na kojem treba pisati :

" Upotreba zaštitara na vlastitu odgovornost "

Tak da, kad zaštitar ostane krezub, da zna od kog bu naplatil troškove zubara ! :)

[10. 03. 2012.]

od kada je ta priča sa rampom na savici? mi smo išle prošle godine u proljeće i normalno smo se dovezle autom do ribičkog društva tj. na njihov parking

Aragorn

Klopek u pravu si, oni su vlasnici i mogu radit što im je volja. Nije me to zasmetalo, već način na koji mi je to rečeno, pitao sam pristojno,pokušao se dogovorit na normalan način. Ali te iste uljudnosti s druge strane nije bilo. Bilo bi bolje da sam ušao i pravio se .... Kako sokol kaže možda da sam kleknuo:) Žao mi je što se na takvoj lokaciji ne mogu dogovoriti neki uvjeti posjete dvoje/troje odjedanput,određeni dani i sl, bilo kakvo rješenje je bolje od nikakvog.

Po onom što su mi rekli u turističkoj zajednici i oni su malo razočarani. Fuji i meni je prijatelj s posla tamo išao u ribolov,dapače on mi je i preporučio da odem, ali eto više ne možeš niti sa plaćanjem, bio prije dva tjedna. Zemljište je privatno i pravila postavlja vlasnik, žao mi je što su takva i mi koji volimo prirodu ne možemo uživati u njoj.

[10. 03. 2012.]

taman tako nekako..., Rade a i s njima isto zapravo ljudi samo rade svoj posao, a od gluposti koje su mi se desavale, od jaruna, rastoka, maksimira, a jel vi imate dozvolu za fotkanje ? i zapravo samo sacuvas zivce ljepo zamolis da nazovu sefa, odes sjednes, obicno jos dobijes i kavu, zapravo se svede na to da si kriv kaj ti prema preskupo izgleda :)))

kauboj

@oggy, CM je zaštićeno područje ornitofaune na privatnom terenu nema ništa odvojeno, a da i nije tako nebi bilo dobro da je javni prostor, na takvom vrijednom području ornitofaune najmanje treba ljudi, već točno određena mjesta za vidikovce ili posebna mjesta za gledanje i snimanje ptica, shvačam tvoju ogorčenost jer i ja patim.

Poznajem ljude na CM i nisu sve oni krivi pa čak ni gazda iako je na zlu glasu, oni rade svoje na svome kako i mi svi drugi sa svojim vlasništvom.

... najbolje da se mi čim prije nađemo i popijemo tu pivu i izmijenimo iskustva i doživljaje!:)))

[10. 03. 2012.]

oggy30 zar na Jarunu i Maksimiru? pa ne mogu vjerovati. Pa ne nosimo vatreno oružje, možda u nekim slučajevima izgleda opasnije ali dobro:)

oggy30

vlado pa to i je ono sto mi je nevjerojatno da kod nas neko moze kupit ili si uzet pravo na tako nesto,na zalost u zadnje vrjeme ne mogu nesto fotkat u prirodi, ali i ko okorjeli pusac naviko gasit cikove i spremat ih u dep i uvjek pazit da ne uznemiravam i ne smetam..., a za pivicu nadam se drugi tjedan :)

SMVO
[10. 03. 2012.]

Pisarovina je privatni ribnjak i nemam ništa protiv platiti 30kn za boravak tamo. Dodatnih 20kn je za klopu (kobase, npr.), ak nam se neda nositi svoju. a vlasnik i gospođa koji su tamo su ljubazni, a to je cijena koju plaćaju i ribiči kojih tamo ima podosta. Možda bi upad mogao biti deset kuna jeftiniji, ali tko nam je kriv što mi ne jedemo naše ulove. :-))

U svakom slučaju, tamo sam prvi puta bio kada je Klopek drugi puta organizirao svoju školu fotkanja u prirodi i još par puta otišao sam tamo sam. Blizu je i isplati se, pogotovo ako se zna gdje se treba postaviti...

Što se tiče Crne Mlake, tu se ne mogu načuditi stavu vlasnika koji ni nije vlasnik svega tamo i ne mogu se načuditi odgovornima da nitko tomu do sada nije stao na rep, pogotovo što se zna koje kategorije je ono ptičje stanište.

Da repliciram dragom kolegi Sokolu - bojim se da optimizam kojim zrači ne stoji na čvrstim nogama. Zašto? Čuo sam na televiziji da će nova vlada dati privatizirati naše nacionalne parkove!!!! Ne mogu to shvatiti, a kamoli podržati. Bude li do toga došlo, netaknuta priroda Hrvatske otići će tamo gdje je otišlo sve što je u našoj zemlji do sada vrijedilo.

Onda će, očito, na red doći i naše najveće bogatstvo - voda... :-((

Iskrene isprike Klopeku na uzurpiranju teme.

[10. 03. 2012.]

je na jarunu dva puta, u maksimiru jednom, al doslovno smirit zivce i zamolit da te odvedu kod sefa, vrlo korektni i ok, svede se na to da iako su javne povrsine, za neko komercijalno snimanje treba dozvola..., a probaj objasnit kad zvadis 300 ili 600 da ti to fotkas sebi za gust :))) ak nis drugo obicno bar dobijem besplatnu kavu....

sokol

@SMVO, optimističan sam zato jer vjerujem da još uvijek ima dobrih ljudi, i vjerujem da još uvijek imamo snage izboriti se za pravicu.

Osobno nemam djece, ali vjerujem da velika većina ljudi koji imaju djecu, ne vide budućnost svoje djece kao moderne kmetove, nego kao slobodne ljude u slobodnoj Zemlji !

Na kraju, svako nevrijeme jednom stane i dođe sunce, dati će dragi Bog da i ovo brzo prođe i dođu ljepši dani !

A što se tiče privatizacije nacionalnih parkova, neće ići, oni mogu to probati, ali bolje im je da ne probaju.

Niti Car svojevremeno to nije napravio pa neće niti oni, a ako probaju, teško nama, a još više njima !

[10. 03. 2012.]

i da Vlado oprosti na spamanju teme, al kolko se vidi po zemljisnim knjigama kupio je ribnjake i restoran, a ne CM (rezervat, zasticeno podrucje, park prirode....)mislim da cak ni ovi nasi nisu otisli tako daleko....., a bilo bi ljepo skljocnut koju rano jutarnju i poslje se nac na kojoj pivici, fisu ili kaj se vec dogovorimo

filiplphoto

Meni je isto malo nejasno da država ne otkupi to zemljište gdje je rezervat. Doduše vjerujem da je taj trenutni vlasnik Crne Mlake bolji čuvar prirode i bolji "gospodar" rezervata nego što bi to država bila (gledajući s ptičjeg stajališta).

[16. 03. 2012.]

Bio jučer na Pisarovini i dosta se smanjilo ptica, ostalo nekoliko vrsta pataka, čaplji i pokoji čurlin..... kako došlo tako ošlo....

ledo

ovaj topic je sad već zastario, treba otvoriti novi: "nezanimljiv vikend za fotkanje..." :)))

blago vama, vi tamo imate puno bolje lokacije za močvarice... ;-)

Nemate ovlasti aktivnog sudjelovanja. Morate biti registrirani i prijavljeni.

site copyright © 1998.-2024. Janko Belaj / Fotozine "Žičani okidač"   [site powered by Zine V3 alpha 9.1]   .:korisnički ugovor / terms of use:. …& obavezno štivo!
built with bbedit Valid XHTML 1.0 Strict Valid CSS!

Zbog nekog doista blesavog EU zakona dužni smo vas informirati da i naš Fotozine rabi cooki-e (kažu da su to “kolačići”) kao i valjda 99.999% stranica na kugli zemaljskoj. Za izvan nje nemamo informacija. S tim keksima mi ne otkrivamo vašu dob, visinu, debljinu, sposobnost kadriranja, lažiranje exifa i niš takvoga, već nam samo pomažu da se logirate i tak to. A kaj sad možete? kliketnut dole i reć poruci izazvanoj idiJotskim zakonom adio… (A mi smo vas zakonski informirali :P ;))

Bla, bla, tri put Hura i O’Kej…