Fotozine “Žičani okidač” : ISSN 1334-0352 : s vama od 6. 6. 1998

fotozine
fotografija
druženja
prilozi
sitnine
prijavnica
nadimak:

lozinka:

upamti me
trenutno prisutni:
 maltus
 Bagy

<i>sl. br. 3404</i>

© Gand

sl. br. 3404

turbomasha
[19. 03. 2007.]

klap jer jedina nije onak - objektiv u oko. ne znam kak je ovo napravljeno, i jeli ideja došla prije ili poslije snimanja, ali sve u svemu odlična

autor
[19. 03. 2007.]

Pa, ja sam se nekako i nadao da ce vecina fotki u temi biti nesto sasvim drugo od uobicajenoga "obejktiva u oko", ali ocito je kolegama ova tema bila izazovnija na klasicniji nacin. Inace, ovo je jedna starija fotka, a obradjeno je tek jucer na ovakav nacin.

187soldier
[19. 03. 2007.]

hm... al ovo prefise vuce OD fotografije... ovo je čista obrada...to vec nije fotografija, za mene!

autor
[19. 03. 2007.]

Vuce od fotografije, slazem se, jedino je pitanje jel to dobro ili lose. :-) Ja sam priznajem, ostao poprilicno zatecen kad sam vidio proslogodisnji Zagreb Salon i fotke koje su prispjele na njega. Vile i vilenjaci, zene s krilima, sva cudesa koja su dobijena kolazem i trikovima. Takav pristup fotkanju osobno uopce ne volim, no pomislio sam, ako takvo sto prolazi na medjunarodnim foto salonima, moze i ovo proci na jednoj klicki. O:-)

Stash
[19. 03. 2007.]

Iako mi je dobra fotka, složio bih se sa Solđerom u potpunosti!

femail21
[19. 03. 2007.]

kao prvo svaka čast za foto, stvarno ako ništa drugo - upada u oči!! :)

ali, ni ja osobno ne volim neke baš prevelike obrade, jer... kako je sold reko - to više nije fotografija...

no dobro, to sam samo ja... još jednom pohvala za različitost i ideju! :)

Starfish
[19. 03. 2007.]

Ideja dobra, ali i po mome to spada u photomanipulation contest.

autor
[20. 03. 2007.]

Drago mi je da se fotka komentira, hvala vam na pohvalama za ideju, no moram reci da me malo zalosti sto su komentari inicirani obradom, a ne efektom koji fotka ostavlja na vas (trebala je izazvati "smile").

Inace, manipulacija ove vrste mi uopce nije bliska, vidjet cete moju galeriju kad se zgotovi ovaj krug klicke, no stoga me vise cudi komentar kolega. Ovo ne bih zelio da shvatite osobno, vec vise kao "tematski kruzok".

Stash, po tvojim fotkama "BlackStripedYellow" i "RedFisheyed" ja bih zakljucio da nemas nista protiv HPP obrade, medjutim komentar na ovu fotku kaze nesto drugo. Po cemu su te dvije fotke iz tvoje galerije vise fotke od ove? :-)

Starfish, ovo je mozda photomanipulation, no gdje je granica kod koje je ova fotka to postala, a fotka "GreenPupil" iz ove iste klicke nije. Odabrao sam bas tu fotku jer vidim da si je takodjer komentirala, no bez rijeci o obradi koja je vise nego vidljiva. :-)

Femail21, pogledaj OVO.

Brusni papir po negativu, przenje upaljacem, kuhanje, mikrovalna, Bog te pitaj kakva sve ne vrsta kuhinje da se dobije ovako impresivan uradak. No tu nitko ne zamjerna "fotomanipulaciju" jer je umjesto brusha u Photoshopu koristen brusni papir na negativu. Tvoj komentar na tu fotku je da je savrsena (slazem se, remek djelo, Mrgud je legenda), no nigdje ne zamjeras obradu. Ja takav pristup dozivljavanja fotografije, iskreno receno ne kuzim.

:-(

Jos jednom naglasavam, ovakvom nacinu obrade uopce nisam sklon, ovo je nastalo iz zezanja, bez pretenzije za rankom na klicki.

Pozdrav svima. ^^

darkpoint
[20. 03. 2007.]

...ma, pusti, a pjesnička sloboda?

Berty
[20. 03. 2007.]

Ima čovjek pravo .. kad neko nožem struže negativ i prži ga u kiselini onda je to genijalna umjetnost :o) . a kad se to isto napravi u photoshopu onda su to manipulacije , nije fotografija itd. . a to se da izvuči iz komentara velike večine ljudi . stvar je potpuno ista . ako negativ ili fotografiju manipuliramo na neki način bilo fizički bilo photoshopom to bi trebalo iči u isti koš . Ali zanimljivo je da jasna podjela postoji . Dok sam išao u primjenjenu šta sve nismo radili po negativima i fotkama . srečom postoji nešto što se zove progres pa ako se hoču igrati mogu te iste stvari dobiti

bez fizičkog nasilja u udobnosti vlastite fotelje i to daleko preciznije i bolje .

Iskreno kad se nesto struže i fizički manipulira postoji vrlo malo kontrole oko toga kako če to na kraju izgledati i veliki udio ima sreća a ne umjetnost i genijalnost autora . naravno to se ispraksira ali da li je sad rezultat "točno ono što je autor želio" ili "to je to otprilike ali eto ispalo je ovako moglo je i drukčije".

kod manipulacije u photoshopu rezultat je ono što autor zaita želi jel ako zna šta radi kontrola je potpuna .

zaključak : po meni je veči umjetnik onaj koji stvara nešto i dobije točno ono što želi ,nego netko tko struže, pali pa šta bude ...

p.s. Ne bi raspravljao u kontekstu ova dva primjera Mrguda i autora niti konkretno uspoređivao ova dva rada...ovo šta sam napisao je opčenito o jasnoj podjeli kod ljudi i sklonosti prema "fizičkoj umjetnosti" što 100% ne podržavam ...

isto nemam apsolutno ništa protiv fizičke manipulacije i experimenata bilo koje vrste samo mi malo pogledi ljudi na ove dvije stvari vuku malo na licemjerje :o)

gogoya
[20. 03. 2007.]

ideja je dobra, izvedba odlična ... nadasve kreativno i totalno odmaknuto od klasike :)))

Starfish
[21. 03. 2007.]

*autor

Ma o ovoj se temi vec raspravljalo i raspravljalo, na hrpc-u, pa ne bih ponovo. Ako mene pitas, za onu fotku nisam rekla nista jer je tamo korekcija samo u boji, a tamo gdje se fotka radi kolazom, filterima i crtezom, jer ove mi se oci cine poprilicno "nacrtanim", za te stvari kazem da su photomanipulation. A na kraju krajeva i rad u crnoj komori te vrste je isto photomanipulation, zar ne? Sama rijec govori. Dakle, to je bio moj komentar i moje vidjenje, drugi mogu sve stavljati u isti kos, ali to je njihova stvar. Granice su naravno poprilicno diskutabilne, ali nije moje da o tome odlucujem. Ja imam svoje misljenje, mozda rekli bi neki pomalo tvrdo, ali to je moje gradjansko pravo. :) Evo, recimo na Deviantu je sve fino rijeseno, imas sekciju photo i sekciju photomanipulation pa nek svatko stavlja gdje hoce. ;)

loner
[21. 03. 2007.]

Po meni je fenomenalna! :D

JAZZer
[22. 03. 2007.]

meni je simpa :)

tomar
[22. 03. 2007.]

ma ovi komentari od autora i bertya su mi skroz ok.

@autor, obzirom da ocigledno imas smisla i znanja za ovakve obrade, mogao bi im poceti biti malo vise sklon, :))

No nebitno, obzirom da sam ovu fotku pogledao vec 5 puta, znaci da mi se svidja, pa evo njoj klik, :)

Yra
[22. 03. 2007.]

..odlicna! :)

bore
[23. 03. 2007.]

odlična u svim segmentima

fallen-angel
[27. 03. 2007.]

zanimljivo napravljeno tj dizajnirano

samo to ti nitko ne priznaje kao fotografiju jer to nikada nije ni bila niti ce biti fotografija

zna se sta su fotografije

P.S. bio to fotoshop ili struganje nozem i przenje u kiselini tak svejedno

kako kaze jedan moj kolega fotograf: Photoshop je silovanje stvarnosti :)

fruitcake
[27. 03. 2007.]

cestitke, gand! da si cesce gledao u 'moje sudjelovanje' vidio bi da tih par komentara ne odrazavaju misljenje sviju, sto dokazuje i dobra pozicija ;)

akregar
[07. 04. 2007.]

genijalno:)))

Nemate ovlasti aktivnog sudjelovanja. Morate biti registrirani i prijavljeni.

site copyright © 1998.-2024. Janko Belaj / Fotozine "Žičani okidač"   [site powered by Zine V3 alpha 9.1]   .:korisnički ugovor / terms of use:. …& obavezno štivo!
built with bbedit Valid XHTML 1.0 Strict Valid CSS!

Zbog nekog doista blesavog EU zakona dužni smo vas informirati da i naš Fotozine rabi cooki-e (kažu da su to “kolačići”) kao i valjda 99.999% stranica na kugli zemaljskoj. Za izvan nje nemamo informacija. S tim keksima mi ne otkrivamo vašu dob, visinu, debljinu, sposobnost kadriranja, lažiranje exifa i niš takvoga, već nam samo pomažu da se logirate i tak to. A kaj sad možete? kliketnut dole i reć poruci izazvanoj idiJotskim zakonom adio… (A mi smo vas zakonski informirali :P ;))

Bla, bla, tri put Hura i O’Kej…