Fotozine “Žičani okidač” : ISSN 1334-0352 : s vama od 6. 6. 1998

fotozine
fotografija
druženja
prilozi
sitnine
prijavnica
nadimak:

lozinka:

upamti me
trenutno prisutni:

Kratki rezovi

© dugi1

Kratki rezovi

JelenaP
[28. 12. 2011.]

dobro ispalo :-)

Starfish
[28. 12. 2011.]

E, ova igra sjena, totalno cool!

autor
[28. 12. 2011.]

Hvala!

Posljedica "cool" sjena je potpuno nisko sunce,gotovo prije samog zalaska...

Starfish
[28. 12. 2011.]

Ma da, sunce svaki dan zalazi, ali treba se tog sjetit i to napravit. ;)

autor
[28. 12. 2011.]

Slažem se !

Treba izaći i snimiti nešto novo,a ne igrati na sigurno poput nekih članova(nećemo ih sad jevno imenovati) koji stavljaju na klicku provjerene fotke, koje svi gledaju točno 5 (pet) godina:)

Starfish
[29. 12. 2011.]

Potpuno se slažem. Baš sam o tome razmišljala kad sam danas otvorila Fotozine i pogledala naslovnu stranu ... ;)

Miholino
[29. 12. 2011.]

Odlična ideja, prekrasan model, tehnički dobro realizirana. Pomaknute sjene su jako zanimljive, jedina čvrsta točka su pogled i dvije gugutave golubice koje prkose gravitaciji. :))) Moje čestitke.

gres
[29. 12. 2011.]

sviđam pomaknute sjene - bravo za ideju i rad! :)

gobel
[29. 12. 2011.]

i meni je ova fotka jako lijepa i zanimljiva s tim pomaknutim sjenama

vipe
[29. 12. 2011.]

dobro je ovo...

blackbird
[29. 12. 2011.]

autor, tako je - treba stavljati sasvim nove radove!

Berty
[29. 12. 2011.]

ja bi da imenujemo te gadove :-)

dubrovnik
[30. 12. 2011.]

koji samo preimenuju stari rad :))))))

Tomislaw
[31. 12. 2011.]

Tak je bertys, reci ti nama, tko je taj? :-)

Marija-Zoi
[31. 12. 2011.]

Ova mi je najbolja u konkurenciji

autor
[31. 12. 2011.]

..gadovi se sami jave:)

Berty
[01. 01. 2012.]

samo se ti meni nemoj nervirati :-)))).. al ajmo ozbiljno : u proslosti je obicno bio problem s ovakvim temama da je na njih doslo premalo fotki ( i od toga jos vecina potpuno besmislenih ) pa nisu licile na nista . Pa evo kad vec imam takvih fotki stavio sam cisto da tema izgleda pristojno . ... fotkao akt nisam jedno 3-4 godinr , bavim se potpuno drugim stvarima i stavim na klicku tu i tamo kad se bas zalomi tema da imam nesto . fotkao BAŠ ZA KLICKU nisam nikad u zivotu . netko je jednom rekao da je ovo lezerno natjecanje bez rezultatskog imperativa pa stavim kad imam nesto da sudjelujem s vremena na vrijeme ... :-) ... Al evo ovaj put ima u temi dovoljno ok fotki pa se slazem i s time da se moje maknu na osnovu toga da stvarno jesu prilicno stare .... i btw , fotka ti je dobra , model ti je dobar , sigurno ce biti bolje plasirana od mojih , pa ak te to tjesi poslije ces moci reci da si me pobjedio u temi AKT ;-) ..... p..s.najbolji primjer nedavno tog tipa je bila tema modna fotografija u kojoj je na kraju bilo vrlo malo fotki i bas sve su bile totalno nekvalitetne , ispalo je ,da ne samo ja ,nego barem jedno 10 autora koji imaju u svom portfoliju jake modne fotke nije stavilo nista na tu temu . kojeg to onda smisla ima ? u galerijama zine-a ima barem 100-tinjak modnih fotki kvalitetnijih od najmanje lose koja je pobjedila u toj temi ( sorry autoru koji je pobjedio al j+++ ga to je cinjenica ) ..... eto ....

FotoMachak
[01. 01. 2012.]

odlična :)

autor
[01. 01. 2012.]

Sve OK-berty-Ti si jedno veliko djete:))

Mir i dobro svima!!!

dubrovnik
[01. 01. 2012.]

bertys, nazalost te moramo isprovocirati da se malo pokrenes, a zaista sam osobno ocekivao malo vise radova i autora na ovu temu.

ariesZG
[02. 01. 2012.]

Lijepo...krasno svjetlo.

Apsolutno podržavam fotke koje nisu već objavljene na zinu.

autor
[02. 01. 2012.]

hvala:)

Starfish
[02. 01. 2012.]

Ma evo, da se samo nadovežem, kad sam rekla da se slažem, mislila sam na to da kad pogledam naslovnicu, vidim uvijek slične motive, nisu tu važni autori, nego motivi. Naravno, kvaliteta fotke je važna, ali ako je tema fotografije ili ono na njoj nešto što si zapravo već sto puta (premalo sam rekla - milion puta) vidio, samo sa malom razlikom u varijanti, onda mi fotka gubi čar, posebnost, originalnost. Uvijek je zgodno vidjeti nešto novo, neku neobičnu situaciju, neki potpuno novi kut, ili barem neuobičajen, bilo kakvu originalnost.

Evo ova fotka mi je, barem meni, nešto posebno i novo, i zato svaka čast! Ima još jedna, definitivno neobična, na ovoj temi, i još par zanimljivih i originalnih.

Dilba
[02. 01. 2012.]

autore ajde napiši malo o svjetlu...mislim da je bolje o tome pisati pod ovom fotkom nego o drugim stvarima...

btw definitivno neću fotku proglasiti pobjedničkom jer se to ne smije i neću ti reći da sam dao određeni veliki broj zvjezdica jer se i to ne smije ;)) aj sad o svjetlu ;)

agni
[02. 01. 2012.]

čitam... kao da čujem ,nakon izbora za neku od inih misica : ma ova nije ništa osobito , ima ih puno ljepših koje se nisu prijavile !

Zanimljiv foto ,lijepog modela, dobre igre svjetla!

dubrovnik
[02. 01. 2012.]

Kakvo je ovo nesretno zamucenje desno od modela, u centru kadra?

blackbird
[03. 01. 2012.]

dubrovnik, meni se čini da je to nekakav šumsko-riječni duh koji je nevidljiv golom oku :)

hmmmmm to se ja kao zezam, no nikad ne znaš...

autor
[03. 01. 2012.]

@Dilba-Evo EXIF-fotke kaze ovako:WB-manual(u PS-u konvertirano u crno bijelo)

Exp.800/sec.F/4,5-Objektiv-Nikkor 80-200/f2,8D na 125mm.Aparat: NikonD3s

Vrijeme :17,00h i 12 min(kad je nastala fotka)

Svjetlo je sasvim jednostavno-Sunce u totalnoj kontri,model nadosvjetljen srebrnim Lastolite-om.!"Duhovi" su razne travke koje su u neposrednoj blitini objektiva,te tako zanimljivo upotpunjuju kadar,naravno efektnije u colornoj verziji zbog odnosa boja nasuprot tamnoj pozadini...Nadam se da je dovoljno...Ako ima još kakvih pitanja,spreman sam odgovoriti..:)

Colle
[04. 01. 2012.]

autoru, najgore je kad je neka poza besmislena, evo zašto: koji je razlog da nateže te marame (šalove)?, zašto upitno i oštro gleda u objektiv?, dobiva se dojam da je poza samo radi namještanja poze, a to baš i nije nešto. Kompozicija: akt u tvom prostoru, koji je nenaglašen niti zanimljiv niti ima baš neki smisao sadržaja fotke bilo u kakvom kontrastu ili intresantnosti, jer si ga sam eliminirao i služi ti samo kao relativno bezlična pozadina, zauzima previše prostora na fotki i zapravo pretvara, tvoj akt u sličicu djevojke na potoku. Izraz lica, pogled: loš, zašto, to je najteže objasniti, ali ukratko, oštar, ne ženstven, napet, stekli, kak bi rekli Zagorci. Elegancija lika: nema je iako je model skladno građen, ali to ne dolazi do izražaja. Sklad pokreta tijela: nema ga i besmislen je. Napomena, elegancija nije uvjet za akt. Akt je teška tema za fotkanje ako se želi postići dobar rezultat, a upliv fotografa na namještanje modela i svjetla mora biti vrlo promišljen.

autor
[04. 01. 2012.]

Colle-hvala ti za dublju analizu fotke.Svaka kritika je dobrodošla i poticajna.Nešto te očito potaklo da se ovako raspišeš.Stvarni razlozi su vjerojatno malo dublji.Ne pada mi na pamet ulaziti s tobom u rasprave i objašnjavanja zašto je poza upravo takva i sl.-Pa valjda zbog sjena! i zato jer sam upravo tako želio.Neznam što te tako razljutilo.Sigurno ima nepromišljenijih fotki na ovoj klicki pa se nisi potrudio napisati ni jednu rečenicu pod njima.Nikakav poticaj,savjet,puno neiskusnijima od tebe i mene.Napominjem.To je to.

dubrovnik
[04. 01. 2012.]

Nisam mislio ozbiljnije komentirati ovu fotografiju no sad, kad se autor pohvalio da je snimljeno sa Nikonom d3s, sto bi nama ostalim bila poruka i trebalo znaciti kao da se on zna baviti fotografijom i da je on kao nekakav znalac fotografije nadahnut sam napisati da:

Ovaj rad nema nikakve veze sa akt fotografijom, primarno hvalisajući se seksipilom modela više spada u kategoriju erotskih radova. Kompozicijom bi se mogao posramiti i svaki početnik - nema nikakvog balansa, a desna strana je kompletno bespotrebna i neinventivna. Da ne govorim da je rezanje nogu atak na arhetip klasicne zenske forme i konacni udar estetici ovog rada. I na koncu jos i ti prljavi, kako netko kaze "sumski duhovi", koje su mozda interesantne i prepoznatljive travke u prvom planu u color izvedbi, no ovdje su samo prava katastrofa.

weberica
[04. 01. 2012.]

čestitam :)

weberica
[04. 01. 2012.]

čestitam :)

silwia
[04. 01. 2012.]

čestitam na drugom mjestu!

Colle
[04. 01. 2012.]

o joj, prvo: da sam znal da si to ti ništa ti ne bih napisao (lol), a ovo sam napisao zato jer sam vidio puno truda, a u želji da se napravi bolje, a što se rasprave tiče ona je nepotrebna, dobro je vidjeti kako misle drugi, moje mišljenje nije bezuvjetno..pozdrav

autor
[04. 01. 2012.]

Dubrovnik-Samo jedno pitanje-Kako bi ti snimio bilo kakve noge koje stoje u vodi da se vide.Ti si ljubomoran na Nikon D3.O Bože ,taj Hrvatski jal sveprisutan.Pa ima amatera koji si kupe digitalni Hasselblad i fotkaju za svoj gušt.Ima ljudi koji si kupe Porsche,a nisu profesionalni trkači.O čemu ti pričaš? Valjda i mi amateri imamo pravo na jedno neobavezno fotkanje na potoku?Ili to mora biti Dubrovnik da bi bilo kakav akt imao smisla.Vidim da za tebe nije dovoljno art,ako nije snimjen s širokokutnim objektivom.Jedino sa šircem su žene ženstvene.Hm,a kompozicija-Ne slažem se s tvrdnjom koja glasi da bi se mogao posramiti svaki početnik.Početnik čega?Uostalom ,molim te nemoj se više nadahnjivat mojim fotkama jer od amatera koji neznaju kadrirat možeš samo dobit gripu:)Neznam više jer sam ljut ili bi se samo nasmijao na količinu gluposti koje si napisao

agni
[04. 01. 2012.]

čestitam,potakla je rasprave ,Ok :-)))))

gres
[04. 01. 2012.]

čestitam od srca! :)

jpogorilic
[04. 01. 2012.]

Čestitke na visokom plasmanu!

autor
[04. 01. 2012.]

Hvala.@agni -dobijem ospice od ljudi kojih prepoznam,po načinu izražavanja,sarkazmu i licemjerstvu.Ničim izazvandubrovnik si daje za pravo zaključiti s visoka kao pravi profesionalac,da sam ja ,citiram :"znalac fotografije jer sam fotkao s D3",te dalje zaključuje što bi ostalima trebala ta informacija značiti.Stupidno!No dobro,hvala dragi dubrovnik što si mi otvorio oči i ukazao na svu svoju veličinu ,lik i djelo.Od sad znam gdje trebam učiti kako se kadrira.Pozornije ću pratiti Vaša djela.Ako mislite da sam se toliko naljutio ,pa ću otići i izbrisati sve fotke,poput nekih u bliže i skorije vrijeme ovdje,pa sa više ili manje argumenata bez ijedne fotke u galeriji samo kure vatru i podbadaju ostale -Varate se.Smatram da je fotozine prvenstveno amaterska stranica zamišljena za konstruktivnoi ležerno druženje i razmjenu korisnih informacija.Napominjem,amaterska.Ulaziti u ovakve studije imalo bi smisla da je fotozine neki kvazi profi site,poput npr.1X com i sl.gdje bi stručni žiri filtrirao fotografije koje su dovoljno dobre da bi bile objavljene.Znamo i sami da ljudi ovdje stavljaju svašta,pa predlažem janku da uzme Vas ijoš kojeg stručnjaka da ocijeni koja se fotka može a koja ne objaviti,koja ima smisla i koja na što ukazuje...

Bugenvilija
[04. 01. 2012.]

Odlična! super si odradil ovo sa sjenama.

Nemoj se obazirati na ekipu koja djeli savjete a u vlastitoj galeriji nemaju što za pokazati.

Također potpisujem ovo za klicku i prvo dizanje fotke. ništa me tako ne smeta tu kao taj detalj da ljudi dižu slike u galeriju pred samu klicku da im budu zapažene i da se zna ko je vlasnik istih. totalno bez veze...

autor
[04. 01. 2012.]

Ma gle gospon profesionalac je ljubomoran kaj mu je najveći domet ikada u klicki 4.mjesto ,i to sa pušionom od fotke,nekom travom zaljepljenom na međunožje neke poskrivečki snimljene turistkinje s Dubrovačkih zidina.Kadar mu je profesionalni-Odrezao je ruku gospodični od ramena na dalje-popola-Valjda na taj način želi pokazati kako vrhunski manipulira-I to digitalno:)

Jaz ide toliko daleko kad majstor,inače specijaliziran za aktove(bar 80% fotografija u galeriji) u zadnjoj klicki biva lošije plasiran od amatera i tako to...Pop..... kad mi takav lik filozofira o kadriranju.

blackbird
[04. 01. 2012.]

okej, okej, čemu toliko žuči?

foka se meni sviđa i spada u tip fotki kakve i ja rado radim kad mogu.

međutim, ipak moram reći da me pomalo čudi baš toliko dobar plasman ove fotke jer ipak je u konkurenciji bilo nekih fotki koji su ipak više aktovi od ove fotke.

autor
[05. 01. 2012.]

Mene čudi izuzetno loš odaziv i hrpetina nekvalitetnih radova.Očekivao sam veči odaziv autora,te više truda i mašte.Najviše me smeta ponavljanje istih fotki pojedinih autora.samim time svi znaju tko je autor i klicka gubi smisao nekakve anonimnosti,tajnosti u glasanju.Naprimjer, ako gledam bertijevu fotku od 2007 godine barem jednom mjesećno,jer je prva po broju gledanja na njegovom profilu k tome je doista dobra,pobjedila je napamet govorim ,tri godine zaredom automatski je stavljam na prvo mjesto jer mi je berty drag,poznat je ,zna sve i majstor je za sve.:)

Marija-Zoi
[08. 01. 2012.]

Grozno koje komentare ostavljaju pojedini .. toliko zla u komentarima.. "Super" mi je kad na fotografiju gledaju kao na geometrijsku formu bez imalo duha i mašte... Gdje je tu srce? Zanima me kako bi iskomentirali tek fotke od H.Newtona koje po njihovim svetim mjerilima očito ništa ne valjaju.. Meni je rad odličan a komentari očito dolaze iz ljubomore i nedostatka duha ..

Nemate ovlasti aktivnog sudjelovanja. Morate biti registrirani i prijavljeni.

site copyright © 1998.-2024. Janko Belaj / Fotozine "Žičani okidač"   [site powered by Zine V3 alpha 9.1]   .:korisnički ugovor / terms of use:. …& obavezno štivo!
built with bbedit Valid XHTML 1.0 Strict Valid CSS!

Zbog nekog doista blesavog EU zakona dužni smo vas informirati da i naš Fotozine rabi cooki-e (kažu da su to “kolačići”) kao i valjda 99.999% stranica na kugli zemaljskoj. Za izvan nje nemamo informacija. S tim keksima mi ne otkrivamo vašu dob, visinu, debljinu, sposobnost kadriranja, lažiranje exifa i niš takvoga, već nam samo pomažu da se logirate i tak to. A kaj sad možete? kliketnut dole i reć poruci izazvanoj idiJotskim zakonom adio… (A mi smo vas zakonski informirali :P ;))

Bla, bla, tri put Hura i O’Kej…